Re: [NOVICE] mp3

blomst wrote:
Hejsa.
Jeg prøver lige igen, for det kunne jo være...
Jeg har på min egen maskine (mdk 10.1) succes med at komprimere cd musik til mp3 filer så de kan aflyttes på min mp3-spiller.
Når jeg bruger Konqueror med kommandoen audiofile:/
får jeg et udvalg af muligheder: wav, ogg og mp3
Når jeg prøver det samme på min datters maskine (også mdk 10.1), mangler jeg .mp3-muligheden.
Er der mon en rar sjæl, der vil hjælpe mig lidt?

Maskinen mangler en mp3-encoder. Det kan for eksempel være lame.

Med venlig hilsen

Ole