Re: [NOVICE] Info om mit netværkshalløj.

Louis Tim Larsen wrote:

> Har downloadet den. Hvordan åbner jeg så "INSTALL"-filen?

Hvis du lægger mærke til hvad der står i de oplysninger du sendte tidligere
i tråden, så står der følgende:
Identifikation
Producent: Intel Corp.
Beskrivelse: Intel(R) PRO/Wireless 2200BG
Medieklasse: NETWORK_OTHER
<klip klip>
Diverse
Modul: ipw2200

Hvilket vil sige at Mandriva har fundet den driver( kerne-modul som skal
bruges).
Udfra dette så er det snarere en opsætningsfejl end det er et driverproblem.

--
Gert
http://real.men.use.linux.dk