Re: [NOVICE] TV2_2_LINUX

Stig skrev i sslug.novice:

> Det lyder jo godt, men havde været bedre, hvis du havde oplyst hvor jeg
> finder det plugin. Er der også mulighed for at gemme video-filen på HD ?

Jeg kunne godt dykke ned i de pakker jeg har installeret, og finde den, men
hvis ikke du køre med Mandriva, så er det ikke samme pakke du skal have, og
jeg ved ikke hvad du køre med, så i  nat gad jeg altså ikke bruge tid på
det,,,

Men den kommer herunder, du finder den hvor du har sat din dist's pakke
admin værktøj til at hente pakker fra, og ellers på http://rpm.pbone.net/
hvis du køre med en RPM dist. deb. pakker ved jeg ikke noget om hvor man
finder,,,

,----[  ]

`----

--