usb-stick

Jeg har problemer med at få mit usb-stick til at virke.
Jeg kører suse9.1 og sticket har virket på et tidligere tidspunkt.
Jeg mener at problemet er opstået efter installation af scanneren, som også giver problemer: den skal geninstalleres hver gang man vil bruge den!
Hvad angår usb-sticket kan jeg overhovedet ikke få den til at virke.
Jeg har forsøgt med en ny linie i /etc/fstab, hvor der står følgende:

/dev/sda1 /media/stick vfat defaults 0 0

Jeg får bare at vide at /dev/sda1 er en ugyldig device (det samme gælder for øvrigt /dev/sda)

Er der nogen der kan hjælpe?

mvh, François