Re: [NOVICE] Angivelse af PATH og environment variabler, der skal anvendes i Gnome (Ubuntu)

On Wed, 10 Aug 2005 23:01:43 +0200
Thomas wrote:

> Den forstod jeg ikke! Hvad går de bemærkninger ud på?
>
> Jeg har arbejdet med et Java udviklingsmiljø i flere år i Windows. Her
> tager etableringen af et sådant miljø ca. 2 - 3 minutter. (6 minutter
> inklusiv installation af relevante programmer.)

Undskyld mig! det røg ud fordi du skrev lidt muntert at du
var begyndt at drømme om fejlmeddelelser.

Det var måske på grænsen til at være en upassende bemærkning,
men det er venligt ment.

eXtreme programming modarbejder stress.

Venlig hilsen
Donald Axel