Re: [NOVICE] PodCast software

Kristian Nørgaard skrev:

> Nogen der har erfaring med programmer til at udnytte DR's PodCast?

Her er kernen i det program jeg bruger til at vedligeholde min lokale
kopi af de podcasts der interesserer mig:

   for podcast in http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/orientering.xml \
                  http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/aftenorientering.xml \
                  http://podcast.dr.dk/p1/rssfeed/orientering_soendag.xml \
                  http://downloads.bbc.co.uk/rmhttp/downloadtrial/worldservice/godigital/rss.xml; do
      for mp3 in $(wget --quiet --output-document=- "${podcast}" | tr '"' '\n' | egrep -i 'http://.*mp3'); do
         wget --quiet --continue --timestamping "${mp3}"
      done
   done

DR bruger desværre af og til nogle mystiske lydkodninger der ikke
virker med Mplayer (min foretrukne lyd- og filmafspiller), så nogle af
udsendelserne kan jeg kun høre på min iPod.

Hvis der er interesse for det, så kan jeg godt smide hele programmet
op på mit websted.

God fornøjelse,

Jacob
--
»Saving keystrokes is the job of the text editor, not the
 programming language.«                    -- Preben Randhol