Re: [NOVICE] Profiler

sslug@sslug wrote:
Hej
Først skal jeg sige at jeg bruger Linux Mandriva 10.1 PowerPack+ og jeg er
som standard logget ind som "louis" og den eneste anden bruger der er er
"root".
En tilfældig dag hvor jeg åbnede Firefox og Thunderbird sagde den at
profilen default allerrede var i brug. Det kan jeg ikke forstå da jeg er
den enreste bruger af computeren. Jeg åbnede Nvu som også har samme
Profil-funktion men der var ingen problemmer.

Det er ikke for at jage dig, men her på sslug vil jeg bede dig om at starte en ny tråd, når du stiller et spørgsmål. Ellers bliver dit spørgsmål nemlig gemt inde i en anden tråd, og du risikere at folk, der kan hjælpe dig, ikke ser spørgsmålet.

Med venlig hilsen

Ole