Re: [NOVICE] Profiler

sslug@sslug wrote:
Hej
Først skal jeg sige at jeg bruger Linux Mandriva 10.1 PowerPack+ og jeg er
som standard logget ind som "louis" og den eneste anden bruger der er er
"root".
En tilfældig dag hvor jeg åbnede Firefox og Thunderbird sagde den at
profilen default allerrede var i brug. Det kan jeg ikke forstå da jeg er
den enreste bruger af computeren. Jeg åbnede Nvu som også har samme
Profil-funktion men der var ingen problemmer.
Mvh. Louis

Var det fra begge programmer?
Jeg vil tillade mig at mene, at det kun er Thunderbirden der bruger profiler. Det der sandsynligvis er sket, er at programmet er gået ned, og dermed ikke har fjernet lock-filen. Hos mig ligger den i
~./thunderbird/ovz5t062.default - (ovz.... varierer)
Fjern den, og du har kun en bruger igen.
--
mvh Mogens Jæger