Re: [NOVICE] ftpserver problem

Hans-Peter Engelund Kristiansen wrote:

Hej

Jeg proever at saette en ftpserver (vsftpd) op, men det vil ikke rigtigt.
Lokalt virker den fint, men fra min nabo kan den ikke faa forbindelse - jeg kan godt pinge min comp fra naboen. Hvordan ser jeg, hvad det er der gaar galt?

/Peter

Det er ikke bare fordi du har en router der ikke ved hvor den skal route ftp forespørgsler hen eller en firewall der blokerer port 21?

/Thomas