Lydproblemer del 2

Hej igen.

I håb om, at der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig opdaterer jeg lige problemet:

Geninstallerede SimplyMepis 3.3.1-1 og nu hyler lyttebøfferne i headsettet ikke. Men problemet med at det er mig selv der hører alt i lyttebøfferne, mikrofonen opfanger sker stadigvæk?? Det var jo ikke meningen, det er dem jeg vil tale med, der skal høre det.

Desuden har jeg nogle Philips DSS 370 USB højtalere, det er meningen at de skal bruges til alt andet end Skype, ved at det er DSS 350 drivere der bruges. Jeg vil gerne vide, hvor og hvordan jeg indstiller lydstyrken til disse højtalere i KDE, KMixer er åbenbart ikke nok :(.

Hvis jeg skal give flere info for at kan få hjælp, skriv venligst præcist hvad jeg skal gøre, før du/i kan hjælpe.

Mvh.

John Poulsen