From: "Jan Trøjgaard" To: Sent: Sunday, August 14, 2005 5:50 PM
Subject: Re: [NOVICE] StofaNet

Jeg tror også at med Stofanet kan du kun bruge én MAC-ardresse, så når du prøver at skifte netkort vil Stfanet's netværk sørge for at du ikke kan logge på med det "nye" netkort.

med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Alternativt kan man sætte en router på (D-Link til 250 kr) og give mac-adressen på routeren. Så kan du gøre lige hvad du vil på bagsiden.

--
Erlo