Up/Down spin af harddiske...

Hejsa

Juhuu jeg er startet på min LINUX-server RH 7.3...
Jeg har mange spørgsmål men vil løse dem lidt ad gangen.....

Det er ikke så tit der er brug for filerne på servern men somme tider er der
jo noget run på den....
I Winslow's er der en funktion der slukker for harddiskene når de ikke har
været brugt i en given tid....
100kr på at det er der også til LINUX... men hvor og hvordan???
Jeg har fundet lidt på nettet, men jeg syntes ikke lige det var skrevet så
jeg helt er med......

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk