Re: [NOVICE] Up/Down spin af harddiske...

I sslug.novice, skrev Jabbe(4k):
>  Hejsa
>
>  Juhuu jeg er startet på min LINUX-server RH 7.3...

Har du lige installeret Red Hat 7.3 ??? Hvis dette er tilfældet, så vil
jeg klart anbefale dig at finde en nyere distribution før du bruger tid
og kræfter på denne. Red Hat 7.3 er fra 2002 og der er for længst ophørt
at komme opdateringer til denne.

Kig på hdparm

Jesper