Re: [NOVICE] Genvej til skrivebordet.

Louis Tim Larsen wrote:
Jørgen Heesche skrev:

>Nej, selvfølgelig ikke. Knappen 'Show Desktop' (Vis skrivebord) er jo netop beregnet til at få skrivebordet frem i forgrunden, når dette helt dækket >af alt muligt andet.

Jamen der er en kommando der får den til at vise skrivebordet, den kommando leder jeg efter.

Og har kun ét skrivebord.

Hvorfor har du kun ét skrivebord?, standard er 4 skriveborde, og man kan have op til 16; antallet kan vælges i Configure Desktop. Højreklik på skrivebordet, vælg 'Configure Desktop' --> 'Multiple Desktops'

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug