Ændring af rækkefølge i GRUB

Hejsa

Jeg har fornyelig installeret Ubuntu på min bærbare, så den ligge som dualbooet sammen med Win XP.
Indtil videre har jeg ikke fået det trådløse kort til at fungere i Ubuntu, så jeg vil gerne ændre i rækkefølgen i GRUB, så jeg har Windows som første valg.
Jeg vil NATURLIGVIS ændre rækkefølge tilbage når Ubuntu kører uden net-ledning!!!
Kan det gøres rimeligt smertefrit?

Hilsen
Martin