Re: [NOVICE] Up/Down spin af harddiske...

Mon, 15 Aug 2005 22:10:15 +0200 brugte Jabbe(4k) 8 linier på at fortælle
dette til sslug.novice:

>Nu er der kommet et nut spørgsmål til emnet....
>Slider det meget på harddisken at den spinner op og ned hele tiden???

Og jeg har lige et tillægsspørgsmål: Kan det overhovedet betale sig at
sætte op? Vil harddiskene ikke alligevel køre konstant i forbindelse med
log-skrivning, check af cron-jobs og den slags?

--
Lars Rander       ** Pil ikke ved min adresse **       :(){ :&:& };:
http://rander.dk (temporarily down!)

Forskerne har opdaget at chokolade får hjernen til at reagere på samme måde som
marijuana. Forskerne har tilmed opdaget andre ligheder mellem de to ting. Men de
kan ikke komme i tanke om, hvad det er. (Matt Lauer)