Re: [NOVICE] Instalation K-Office og update af Konqueror, KDE og The GIMP.

Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:
> KDE, Konqueror og
>
> Det gør man ikke. Man benytter dem der er leveret med til
> distributionen.

Men hvis nu man har brug for at opdatere - f.eks. har jeg selv brug for at opdatere wxpython, fordi jeg har downloadet et program, der forudsætter en nyere version?

(Men måske det bedste så er at downloade den nye version som source code og bygge den lokalt?)

hilsen Carsten