Re: [NOVICE] Instalation K-Office og update af Konqueror, KDE og The GIMP.

I sslug.novice, skrev Carsten Agger:
>  Men hvis nu man har brug for at opdatere - f.eks. har jeg selv brug
> for at opdatere wxpython, fordi jeg har downloadet et program, der
> forudsætter en nyere version?

Overvej strærkt om det er arbejdet værd.

>  (Men måske det bedste så er at downloade den nye version som source
> code og bygge den lokalt?)

Du skal hente programmet og alle de afhængigheder der ikke er opfyldt af
distributionen, selv oversætte og installere dem.

Hvis du gør dette meget, så er Debian Unstable/Gentoo at foretrække, da
de nyeste versioner af programmerne kommer relativt hurtigt med i disse
distributioner, hvor du skal vente på en hel distributionsopgradering i
andre distributioner.

Jesper