Re: [NOVICE] Lydproblemer del 2

Den Mon, 15 Aug 2005 03:58:46 +0200
skrev John Poulsen <sslug@sslug> :

> Hej igen.
>
> I håb om, at der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig opdaterer jeg
> lige problemet:
>
> Geninstallerede SimplyMepis 3.3.1-1 og nu hyler lyttebøfferne i
> headsettet ikke......................
>
> Desuden har jeg nogle Philips DSS 370 USB højtalere, det er meningen at
> de skal bruges til alt andet end Skype, ved at det er DSS 350 drivere
> der bruges. Jeg vil gerne vide, hvor og hvordan jeg indstiller
> lydstyrken til disse højtalere i KDE, KMixer er åbenbart ikke nok :(.

 Hej - Jeg ved ikke noget om Skype, Dine USB-højtalere og KDE, men jeg tror at du skal
gå lidt systematisk til sagen og stille dine spørgsmål i relation til det du selv har fundet ud af.

Forslag:

Træk dine USB-højtalere ud.

Glem alt om Skype en stund.

Eksperimenter med dit headset. Der er med KDE sikkert flere medfølgende programmer, som kan "teste"
funktionerne.  Kan du ikke få det til at virke, så stil spørgsmål vedr. dette.

Når du er sikker på at dit Headset virker tilfredsstillende med dit lydkort, så kan du tænke på SKYPE.
Eksperimenter og stil spørgsmål.

Derefter tager du fat på dine USBere.

Om der skal byttes om på rækkefølgen af de to sidste ved jeg ikke. Det er der sikkert en eller anden
som kan svare på, når du når så langt.

scj