Re: [NOVICE] Instalation K-Office og update af Konqueror, KDE og The GIMP.

On Tue, 16 Aug 2005 17:59:49 +0200, Carsten Agger wrote:

> Fordi jeg installerer wxpython 2.6 istf. 2.5?

Du kan jo ikke vide, om andre pakker i Ubuntu's pakketræ afhænger af
wxpython 2.5

> Resultat af kørsel af eric3 fra universe:

Det var en fejl, du skal installere eric (Åbenbart seneste version i
Ubuntu - det er stadigvæk eric3)
apt-get --purge remove eric3
apt-get install eric

--