Re: [NOVICE] Dongle & Linux?

Hans Henrik Hansen wrote:
Jeg har anskaffet en s.k. dongle og placeret den i en ledig USB-port.
I Windows XP fungerer den fint (som 'Flytbar disk G') - men i SuSE 9.2 kan
jeg ikke rigtigt 'få kontakt' med den:

sslug@sslug:~> ls /
bin   cd3  etc   lib         media  opt   root  srv  tmp  var
boot  dev  home  lost+found  mnt    proc  sbin  sys  usr  windows

Heller ikke via YaST 'Hardware/Udstyrsinformation' synes den at dukke frem
på arenaen!?

Hvad kan jeg gøre??
Jeg kører med SuSE9.3 - jeg ved ikke hvornår det er blevet introduceret, men i 9.0 mener jeg ikke det var med, men...
På skrivebordet er der et ikon med 'Denne Computer'. Prøv at klikke der, og se om den ikke skulle være dukket op.
Det er noget automount-noget???? men ved mig virker det, så hvad gør det at jeg ikke fatter hvorfor/hvordan! O:-)
--
mvh Mogens Jæger