Re: [NOVICE] Dansk Linux Magasin

Jan Trøjgaard wrote:
Fredag den 19. august 2005 17:23 skrev Louis Tim Larsen:

Nogle der ved om der findes et dansk Linux computerblad. Eller et med en
Linux-sektion?

Ja, Alt Om Data har mange artikler om Linux og de har tidligere lavet en speciel udgave af AOD kun med Linux. Om de stadig laver speciel udgave ved jeg dog ikke. Men artiklerne laver de stadig.

Med venlig hilsen
JanTrøjgaard

Det er meget muligt, at AOD skrive om linux.... men hvilke artikler... De havde for nyligt en artikel om Linux som server OS. ... det var nok den ringeste artikel jeg har læst til dato i AOD. Jeg husker specielt deres laaaaaaaaange omtale om hvile GUI's de har, hvilket da er noget af det mest ligegyldige. Man kunne jo ha' lavet en perf. test!

Men.... Jeg savner også et seriøst dedikeret *NIX-mag i DK.

Nils