Re: [NOVICE] Dansk Linux Magasin

On Sat, 20 Aug 2005 12:16:29 +0200, Nils wrote:

> Det er meget muligt, at AOD skrive om linux.... men hvilke artikler... De
> havde for nyligt en artikel om Linux som server OS. ... det var nok den
> ringeste artikel jeg har læst til dato i AOD.  Jeg husker specielt deres
> laaaaaaaaange omtale om hvile GUI's de har, hvilket da er noget af det
> mest ligegyldige. Man kunne jo ha' lavet en perf. test!

Det er også min opfattelse, at AOD's artikler mest er banaliteter krydret
med lidt lir:-\
>   Men.... Jeg savner også et seriøst dedikeret *NIX-mag i DK.
Hvis du ikke har noget mon engelske magasiner, kan jeg anbefale Linux
Journal fra USA. Et helt års abonnement (12 numre) incl. forsendelse
koster 65$.

Det har en fornuftig blanding af test, newbi og geek stof.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen