Jeg har mister computerens drivere

Jeg har et memory-stick min computer ikke kan finde / aktivere
Jeg *har indlæst driveren fra CDRom, og jeg ved memory-stickèt har været
brugbart tidligere.( jeg har læst fra det.)
Jeg kan ikke spille musik, og jeg kan ikke finde drevene når jeg søger.
Hvad kan grunden være og hvad kan jeg gøre.
Jeg har dual boot med Windows98/ Linux.
Der er heller ingen drev på windows.

- Lise