Re: [NOVICE] Jeg har mister computerens drivere

Plexodan wrote:
Jeg har et memory-stick min computer ikke kan finde / aktivere
Jeg *har indlæst driveren fra CDRom, og jeg ved memory-stickèt har været brugbart tidligere.( jeg har læst fra det.)
Jeg kan ikke spille musik, og jeg kan ikke finde drevene når jeg søger.

Spille musik fra USB-stick? Eller fra CD-rom? Eller i det hele taget?

Der er heller ingen drev på windows.

Mener du ingen drev for usb-stick'en? Eller hvilke andre drev mangler?

Prøv evt. dit USB-stick på en anden computer.

Ps: Svar ved at trykke 'reply' så dine mails ender i samme tråd. Dit forrige indlæg ser det ud til, at du har startet som en ny mail.

/ Kristian