overskriver Linux

Jeg har dualbootWindows 98 /Linux,

Jeg har nogle problemer, og tænker på at komme en opstarts-diskette med
Windows 98 i computeren for på den måde at *se om jeg kan finde mine mistede
drivere. Jeg mener at huske, at jeg da overskriver  Linux så den bliver
*usynlig. Er det korrekt ?
Er det muligt at fjerne Linux igennem >>kontrolpanelet  tilføj / fjern  i
Windows.

-Lise