Re: [NOVICE] overskriver Linux

Plexodan wrote:
Jeg har dualbootWindows 98 /Linux,

Jeg har nogle problemer, og tænker på at komme en opstarts-diskette med Windows 98 i computeren for på den måde at *se om jeg kan finde mine mistede drivere. Jeg mener at huske, at jeg da overskriver Linux så den bliver *usynlig. Er det korrekt ?
Er det muligt at fjerne Linux igennem >>kontrolpanelet tilføj / fjern i Windows.

Nej.

Jeg synes det lyder som en rigtig dårlig ide at geninstallere både windows og linux blot fordi din USB stick ikke virker. (Hvis jeg har forstået det rigtigt).

Check først din USB stick i en anden computer.
Og hvis den virker der, så find de nødvendige drivere på nettet.

/ Kristian