Re: [NOVICE] overskriver Linux

Den Sun, 21 Aug 2005 20:22:42 +0200
skrev "Plexodan" <sslug@sslug> :

> Jeg har dualbootWindows 98 /Linux,
>
> Jeg har nogle problemer, og tænker på at komme en opstarts-diskette med ..........

Dont Panic !!!!!

Det er lidt forvirrende hvad du skriver. Kan du ikke (stille og roligt) forklare
hvad du har oplevet ?
...og glem lige den memorystick lidt - Der er vist vigtigere ting der skal ordnes først.

Kan du starte win ?
Kan du starte linux ?
Hvilke drev kan win ikke se ?
Hvilke drev kan linux ikke se ?

"Vil" du slette linux  - Hvorfor ???

Såfremt der er noget helt galt, så tror jeg nok at du kan "reparere" bedst med linux.

SCJ