Evolution setup

Hej

Jeg ved godt I ikke gidder at se lange linjer, helst ikke over 75 tegn.

Så nu har jeg prøvet at finde ud af hvordan jeg kan sette op evolution
således at der ikke er over 75 tegn og det kan jeg desverre ikke finde.

Hvorldedes gør jeg det?

Det virker som den har en begrænsning, nu som jeg har slukket for HTML,
kan det stemme?

Espen