Installation af LILO

Hej alle,

Er der nogen (f.eks. omkring Horsens), som godt vil hjælpe mig med at få LILO op at køre? Jeg er lidt af en tøsedreng mht. LILO (pt. benytter jeg Loadlin), bl.a. fordi jeg har læst at det kan gå galt ved installation af LILO (og fordi min Windows 98 kører fra hda1 ... og dette er boot partitionen).

Mvh Claus