Re: [NOVICE] Ihnstallation af iPodder

Thor Dekov Buur wrote:

Bingo! Tak for hjlæpen!

Det er godt du kan bruge mit tip, jeg håber det har løst dit problem. Desværre kan det være ret besværligt med rpm-dependencies, fordi de rpmpakker, som umiddelbart løser problemet, yderligere kan have dependencies. Derfor kan det være vanskeligt (eller ligefrem umuligt) at finde det hele.
På dine filnavne *fc2*.rpm kan jeg se at du har Fedora Core, jeg burde derfor have gjort dig opmærksom på programmet yum. Jeg har mandrake, og er derfor ikke kendt med yum, men tag lige et kig på tråden
"rpm og afhængingheder" lige her ved siden af.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug