SV: [NOVICE] Kan jeg fortryde overskrivning af Windows

Det vil blive meget bøvlet.

Jeg vil anbefale dig at købe en ny harddisk, som du sætter i din computer og bruger til at installerer linux på. Hvis du så skulle fortryde, kan du altid bytte den nye ud med den gamle.

- Vincens

Plexodan <sslug@sslug> skrev:
Jeg har ikke de bedste erfaringer med dualBoot som jeg bruger / har nu.
Jeg har en computer med Windows, den har jeg har isinde at lade overskrive
med Linux /SUse

Spørgsmål:
Kan jeg, >
genskabe computer som den var ..... før Linux install

altså finde >Windows incl de programmer der allerede ligger / lå på
denne computer.

Fordi >det der lå før Linux install. ligger der stadig....det er
overskrevet.

Spørgsmål:
Hvis jeg ikke kan genfinde mine gamle installationer, >>
kan jeg da gemme min nuværende Windows -installation på en ekstern harddisk
f.eks. Vil den være brugbar /funktionsdygtig ??
Eller kan jeg *hænge mit nuværende indhold på computer op på en
free-storeog genbruge umiddelbart....hvis jeg fortryder install af Linux.
Det kunne også gå galt for mig ved installation.

Tak til de novicer der har svaret mig tidligere.
Lise