museplade er pisse træls

Hej Alle
Jeg er træt af den forbandet museplade der er på min bærbar. Når jeg flytter
på musen kan den finde på at pladre tilbage i min firefox eller skifte til
et andet program... Jeg er bare så træt af det...
Jeg benytter FC7.

HJÆLPPPPPPPP

--
Med venlig hilsen

Morten Skovborg
Smyrnavej 9 b st th
2300 København S
Mobil 26257978
E-mail sslug@sslug

Kvinder ønsker ikke at høre mænds meninger.
De ønsker kun at høre deres egne
meninger med en dybere stemme.