Re: [NOVICE] museplade er pisse træls

Frank Damgaard wrote:

> Ja, mange anskaffer en ekstra mus da de alligevel ikke kan bruge
> musepladen. På nogle modeller slås så automatisk museplade fra
> når ekstern mus tilsluttet, men desværre ikke på alle.
>
> Museplader burde forbydes.....

Jeg har lige været på jagt efter en Lenovo til skolebrug. Model T61e har
ingen museplade, er fornuftigt stærk både fysisk og mekanisk, men
desværre er den ikke til at skaffe.
De (meget få) bærbare jeg har skilt ad, havde ledninger fra musepladen
og ind i resten af maskinen - hvis det ellers er til at komme til, kunne
en sådan maskimekanisk ændring måske være løsningen.