Re: [NOVICE] museplade er pisse træls

Hej igen
Jeg kan ikke bare slå den fra for jeg skal jo bruge den ;-) jeg vil bare
gerne administrere dens opførsel. Jeg bruger kde på fc7, min maskine er en
hp compaq nc6320

/Morten

19/02/08 skrev Martin Schlander <sslug@sslug>:

> Bruger du KDE eller GNOME?
>
> I KDE kan du konfigurere touchpadens opførsel eller deaktivere den med
> ksynaptics. Der findes et nogenlunde tilsvarende GNOME-program der hedder
> gsynaptics.

Med venlig hilsen

Morten Skovborg
Smyrnavej 9 b st th
2300 København S
Mobil 26257978
E-mail sslug@sslug

Kvinder ønsker ikke at høre mænds meninger.
De ønsker kun at høre deres egne
meninger med en dybere stemme.