Re: [NOVICE] Fejl i tastaturgenvej

Thor wrote:
Hej

Da jeg ændrede på nogle tastatur-genveje i min Ubuntu 7.10 fik, jeg trykket forkert. Så "Delete" skruer nu ned for lyden. Hvordan får jeg det rettet tilbage? Jeg kan ikke finde løsningen i Indstillinger->Tastaturgenveje eller på nettet.

Under "Tastaturgenveje" i afsnittet "sound", hvad står der udfor "Volume down"

( "Volume down" hedder det i min engelske udgave )

/ Kristian