Re: [NOVICE] apache rettigheder

02/02/08 skrev Bjørn Fahnøe <sslug@sslug>:

> Hej Morten
> Det var et  meget uspecificeret spørgsmål
> 1. Er det et web du bruger?

Hvad er et web?
Jeg har min egen fc7 server kørende som jeg leger lidt med.

2. Bruger du et CMS'system eller lignende?

Ja, det er noget  galleri som er ret smart. Det kan selv oprette et flot
galleri

3. Har du direkte adgang til serveren?
>         a. Grafisk

Ja det er min egen server

        b. Kommandolinje

Ja

4. Har du FTP adgang?

Ja

5. Anden adgang

Ja :-D

mvh
> --
> Bjørn Fahnøe
> Tagensvej 109B
> 2200 Kbh N
> sslug@sslug

Med venlig hilsen

Morten Skovborg
Smyrnavej 9 b st th
2300 København S
Mobil 26257978
E-mail sslug@sslug

Kvinder ønsker ikke at høre mænds meninger.
De vil ønsker kun at høre deres egne
meninger med en dybere stemme.