Re: [NOVICE] md5summer

Jørgen Heesche skrev:

> Bemærk linien
> mount /sti/til/fil.iso /tmp/isomount -oloop
>
> Der mangler et mellemrum.
> Ret til
> mount /sti/til/fil.iso /tmp/isomount -o loop

Tak til alle i tråden, det blev en interessant øvelse....

tilsyneladende giver -oloop og -o loop samme resultat.

til gengæld så fik jeg i første forsøg en del falske forskelle fra diff.

Jeg udførte så de foregående operationer trinvis, hvorefter jeg fik 2
ens filer ud af processen.

Tilbage står om der er nogen der kender forklaringen på at dvden bliver
større end den downloadede iso

/esni.