Re: [NOVICE] MP3 afspiller

Hej Tue
Det ser rigtigt lækkert ud, men har du erfaring med det? Jeg nørdede med det
til kl 0430 i nat , uden at det lykkes mig at få tilføjet nogle filer til
afspilleren :-(( jeg fik denne fejl:
flushing warning messages
done flushing warning messages
setFsCharset: fs charset is: ISO-8859-1
flushing warning messages
done flushing warning messages
explore: attempting to opendir:
explore:
explore: found: Turbo.ogg (Turbo.ogg)
isMusic: Turbo.ogg is not a valid file
explore: found: 01_Fantastiske_Toyota.mp3 (01_Fantastiske_Toyota.mp3)
addToDirectory: 01_Fantastiske_Toyota.mp3 is not a directory or music
removing empty directories from DB
sorting DB
writing DB

Vi ses