Re: [NOVICE] museplade er pisse træls

21/02/08 skrev Atte André Jensen <sslug@sslug>:

> Jeg fatter det ihvertfald ikke...
>
> sslug@sslug:~$ vi /etc/X11/xorg.conf
>
> Dette starter fint vi på mit system (ubuntu). Jeg vil muligvis få en
> fejl når jeg forsøger at gemme, men det skriver du ikke net om...

Hov nu kan jeg godt åbne den...
Jeg vender tilbage hvis jeg har flere problemer.
/Morten

--
> peace, love & harmony
> Atte
>
> På æsken stod der "use Windows XP or better", så jeg installerede Linux...

Med venlig hilsen

Morten Skovborg
Smyrnavej 9 b st th
2300 København S
Mobil 26257978
E-mail sslug@sslug

Kvinder ønsker ikke at høre mænds meninger.
De ønsker kun at høre deres egne
meninger med en dybere stemme.