Re: [NOVICE] museplade er pisse =?ISO-8859-10? Q?tr=E6ls?=

Eskild Nielsen <sslug@sslug> writes:

> Grunden til at du ikke kan rette i xorg.conf er vel at x kører og
> derved låser filen?

Nej, mandatory locking er ikke særlig udbredt på unix, så det lyder
som en ret usandsynlig forklaring.

Hvad gør du helt præcist, Morten? Umidelbart gætter jeg på at du
forsøger at udføre /etc/X11/xorg.conf som et script - det vil vist nok
give den fejl (på dansk).

//Makholm