Re: [NOVICE] MP3 afspiller

Hej Tue
Jeg har fundet min fejl. Jeg har i min desperation installeret en version
manuelt og en version ved hjælp af yum :-))
Den med yum virker og jeg kan ved hjælp af webinterfacet phpMp se alle mine
musiknumre, men jeg kan dog ikke få skidtet til at afspille dem :-(
Jeg får ingen fejlmeddelser...

Mvh
Morten