Re: [NOVICE] Flyttet /lib ved en fejl - Kan jeg gøre noget?

Hej...

Det virkede! 1000 tak!

Jeg kørte:
/lib_old/ld-2.3.6.so /bin/mv /lib_old /lib

Har nu sat LD_LIBRARY_PATH til /lib (Det skal jeg vel?)

Hvordan flytter jeg mon /lib uden problemer?

Tobias

Peter Makholm wrote:
Tobias Balle-Petersen <sslug@sslug> writes:

LD_LIBRARY_PATH var ikke defineret før. Jeg er på Debian.

Desværre kan jeg stadig ikke afvikle mv.

Prøv følgende efter du har sat LD_LIBRARY_PATH

    /lib_old/ld-linux.so.2 /bin/mv /lib_old /lib

Jeg har desvære ikke lige nogle maskiner jeg tør lave den slags
julelege med.
//Makholm