Re: [NOVICE] MP3 afspiller

Ja, jeg har brugt det en hel del. Har skrevet et perl-modul til det
(Audio::MPD).
Har dog ikke lige brugt det for nyligt, men det plejer at være rimelig
simpelt at sætte op og komme igang med. Kan du ikke beskrive hvad du
har gjort for at sætte det op, og hvornår fejlene kommer?
Hvis du er på IRC, så kan der være hjælp på #mpd på freenode.