Re: [NOVICE] Hjæælp – hvad er der galt med min PC

Jesper Krogh skrev:

I sslug.novice, skrev Jonas:
Da andre ikke oplever de samme problemer med 3215W, tænker jeg at der må være en hardwarefejl. Zepto's support er ikke til meget hjælp. Kan I hjælpe??? Er det HDD, RAM eller noget med strømforsyningen?

Det lyder somom der er problemer med rammen. Prøv at lave en memtest86
(find den på google) på den. .. den skal have nogle timer..

---

Hej Jesper Jamen, så skete der noget. Den sidste memtest jeg blev lokket til var noget l... Nu har jeg kørt memtest86+ i 2½ time. Kan du tolke noget ud af følgende resultat

Test 3: 2025
Test 6: 25440
De andre test var blanke eller med værdien 0

Er der fejl i mine RAM eller... og skal PC'en til reparation.

Mh. Jonas