Re: [NOVICE] Flyttet /lib ved en fejl - Kan jeg g øre noget?

Tobias Balle-Petersen <sslug@sslug> writes:

> Fordi jeg har været dum og lagt /lib på en for lille partition der nu
> næsten er fyldt op.

/lib bør ikke fylde særlig meget. Prøv at udføre følgende

  find /lib -maxdepth 1 -type d | xargs du -sh

Ud over /lib/modules bør der ikke ligge meget mere end et par
megabytes i hvert katalog. Men muligvis har du for mange
kerneversioner installeret, der hver fylder en 50M i /lib og 8M i
/boot.

Fjern et par af dem du ikke bruger.

//Makholm