Re: [NOVICE] museplade er pisse træls

21/02/08 skrev Peter Makholm <sslug@sslug>:

> rode
> nægtet

> Nej, mandatory locking er ikke særlig udbredt på unix, så det lyder
> som en ret usandsynlig forklaring.
>
> Hvad gør du helt præcist, Morten? Umidelbart gætter jeg på at du
> forsøger at udføre /etc/X11/xorg.conf som et script - det vil vist nok
> give den fejl (på dansk).
>
> //Makholm

Hej Makholm
Når jeg forsøger at konfigurere Touch pad'en som den jo rigtigt hedder, får
jeg denne fejl:
Shared Memory is not accessible.
Please add the option 'SHMConfig "on"" into the touch pad section of
/etc/X11xorg.conf

Men mit problem er at jeg ikke kan komme ind i den fil for at rette i den...

--
Med venlig hilsen

Morten Skovborg
Smyrnavej 9 b st th
2300 København S
Mobil 26257978
E-mail sslug@sslug

Kvinder ønsker ikke at høre mænds meninger.
De ønsker kun at høre deres egne
meninger med en dybere stemme.