wine og nas-server

Jeg har en nas-server, hvor mine data ligger. Jeg anvender ubuntu 8.04 og samba som produkol. Alting virker fint undtagen i wine. Jeg kan ikke få defineret et drevbogstav som peger på en mappe på nas-serveren. Jeg har fulgt vedledningen i http://www.winehq.org/site/docs/wineusr-guide/misc-things-to-configure pkt 3.3.2. Network Shares.

Servernavnet er nas020346 og mappen hedder per

jeg har oprettet mapperne unc og nas020346 så jeg har stigen home/per/.wine/dosdevices/unc/nas020346. Derefter har jeg eksikveret kommandoen sudo ln -s /mnt/smb/nas020346/per unc/nas020346/per og også fået dannet en fil med navnet per. Hvis det er det der er meningen.

Men hvad skal jeg skrive i wine opsætningen får at få et drevbogstav knyttet til nas020346/per.

mvh Per