Re: [NOVICE] wine og nas-server

Per Jessen wrote:

> jeg har oprettet mapperne unc og nas020346 så jeg har stigen
> home/per/.wine/dosdevices/unc/nas020346.
Jeg går ud fra, at "per" har skrive og læseadgang til nasen.
Dit link skal være et enkelt bogstav.
Prøv at lægge linket ud til
home/per/nas020346
og lav derefter et symlink til det som .wine/dosdevices/e:
Den fejl du begår er, at wine vil have sine symlink som de
drevbetegnelser, som windowsprogrammerne skal kunne se.
Jeg mener ikke, at du kan springe bogstaver over, men du har
formodentlig allerede d: linket til din cdrom.