Re: [NOVICE] make: *** No rule to make target `clean'. Stop.

Mogens Kjaer skrev:
Martin Jochimsen wrote:
Hejsa

Jeg er ved at installere en broadcom driver til mit trådløse netværkskort.
Jeg følger denne guide http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=896713
Når jeg når til (pkt 2)
make -C /lib/modules/2.6.24-19-generic/build M=`pwd` clean får jeg en
fejlmeddelse.

sslug@sslug:~/wdriver$ make -C
/lib/modules/2.6.24-19-generic/build M=`pwd` clean
make: Entering directory `/lib/modules/2.6.24-19-generic/build'
make: *** No rule to make target `clean'.  Stop.
make: Leaving directory `/lib/modules/2.6.24-19-generic/build'

Er der en Makefile i /lib/modules/2.6.24-19-generic/build ?

Mogens

Jeg har forøvrigt været i tvivl om hvilken guide jeg skulle følge
eller
http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=5426140&postcount=80
Skal man helst undgå at bruge ndiswrapper?